måndag 23 september 2013

Baby




En underbar baby fick jag möjligheten att fotografera, lilla Miranda 2 månader var väldigt nyfiken på kameran.

 







Det är såklart väääldigt roligt att fota och ta hand om alla bilderna efteråt, men idag har jag jobbat i flera timmar med att få en Facebook sida som fungerar som jag tänkt mig :) Skam den som ger sig. Nu verkar det som jag lyckats. Så följ mig gärna på facebook HÄR. (hoppas nu det fungerar :) OM inte så får ni säga till! Nu fortsätter jag att fixa med bilder från igår.

kram kram Malin




9 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Det funkar fint Malin :)

CreandoPhoto sa...

...glömde ju alldeles bort att skriva om detta urgulliga lilla barn du har förevigat!Sötnöt!

åse sa...

Men vilka vackra bilder, så underbart att få föreviga en sådan liten socker söt docka. Kram

Hemma på Sjuan sa...

Åh vilken liten goding! Så fina bilder du har tagit!
Måste kolla in din FB-sida, kram Suss

Anonym sa...

Min söta Goa docka !!
Fantastisk fina Malin!! :) /madeleine

Melody and M.E sa...

Så ljuvliga foton på en ljuvlig baby!
Sitter bara här och ler och njuter som vanligt när jag tittar in hos dig!
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Så söt liten baby. Kram Pernilla

kavallinskan sa...

Vilken liten sötnos! Försöker också få till min fb sida så att rss- flödet ska funka...men det går inget vidare bra :))
Klart jag ska följa dig på fb!
kram viktoria

HönaPöna sa...

underbara bilder... duktiga du!