torsdag 30 januari 2014

Det kommer mera...

 
 
Ja, idag har det kommit mer snö och istället för att gå och längta efter våren tänkte jag förlika
mig med tanken att snön kanske kommer ligga kvar ett tag. Jag längtan efter att ta en sväng i
trädgården finns kvar och lät inte snön stoppa mig :)
 


 
 
 
 
 
 
 
 
Snö och färglöst, men en liten meditationseffekt blev det ändå när jag och kameran rastade oss.
Lite tråkigt dock att redigera sådana bilder. Nä, jag vill ha färg och fann en bild från en bukett
jag köpte för ett litet tag sedan. Mmm... måste nog köpa mig lite nya blommor igen!
 
 
 
 
 
Ha en riktigt fin kväll.
 
kram kram Malin
 
 


8 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Vackra foton som vanligt hos dig!
Förlika mig med snön kan jag, men inte med den här vidrigt kalla blåsten som tar andan ur mig när jag måste gå emot den!
Kram M.E

Bara Sara sa...

vackert!! Vad har du för objektiv när du fotar de närbilderna? Kram Sara

Fröken Foto sa...

Sv. Jag använder mig av Tamron 90mm macro f2,8... bästa köpet jag gjort! Kram kram Malin

Flower of Fame sa...

Håller med det är härligt med lite färg. Fast dina snö bilder är jätte fina. Ha en fin kväll Kram Pernilla

LÁrt de Vivre sa...

hade kollrat bort din blogg, men nu hittade jag dig igen och dina fina bilder

kram Kajsa

Ninelin sa...

Väldigt mycket snö har kommit plötsligt :-(
I morse var var och varannan tvungen att stanna bilen, gå ur och skrapa rutan under färden. . .

Ha en skön fredag.

Kram N

The Place To Be sa...

Här är det snöstorm just nu! Investerade i en ny varm jacka idag :-).
Nya blommor, där sa du något!

Superfina bilder! Är avis!!! (fast på ett bra sätt ;-).
Kram Malin

Maria O. sa...

Lite färg och nya blommor hade jag hoppats på idag men tulpanerna var slut på Maxi! Hur är det möjligt?! Nu får det bli en tur till blomsterhandeln i morgon istället ;)
Gillar dina snöbilder, eller ja, jag gillar ju alla dina bilder:)
Ha en riktigt fin helg!
Kram Maria