tisdag 11 februari 2014

Sportlov



 
 

Med barmark och jämngrått är det svårt att få ett sånt där sportlov som man kanske tänkt sig.
Den mesta sporten här hemma verkar vara med en kontroll i handen :) Men har man en mamma
som trampar steg, till och med när hon står och skär grönsaker, så att mannen är orolig för
fingrarna *haha* så är det bara att hänga på. Vi hade ett svettigt styrketräningspass med högt
 tempo från tidningen I Form och efter en halvtimme låg i alla tre helt utslagna i vardagsrummet!
 Men skönt var det!  Nu börjar min arbetsvecka :)

 
 



 
 Jag och Wilma tog en kort sväng till havet och konstaterade att det är bra kallt i februari!
 
 
Fin dag till er!
 
kram kram Malin
 



11 kommentarer:

Home2tiny sa...

Här är det sportlov nästa vecka. Visst längtar man efter att få doppa tårna i havet istället för att huttra som jag ständigt gör i denna kyla. Härliga bilder på fina Wilma. Har du fått koll med det gråa i blogspot? Detta gör mig snart gråhårig......har försökt åndra inställningar osv, men det blir ändå inte riktigt bra. Kramisar Tina

Maria-Snickaregården sa...

Härliga bilder. Njut av lediga dagar. Ska bli skönt när vi får sportlov, v9.
Kram Maria

HönaPöna sa...

så fantastiskt fina bilder... blir genast sugen på att åka till havet och fota min tjej. Lite långt bara :-)
Ha en härlig dag!

Villa Frejas bokblogg sa...

Ljuvliga bilder. Här har vi också ett härligt men snöfattigt sportlov. Kram.

Malin - Stjärnflocka sa...

Åh, jag vill också till havet!!! :)
Så underbara bilder!
Kram Malin

Flower of Fame sa...

Härliga bilder. Hoppas ni ändå får ET trevligt sportlov. Kram Pernilla

The Place To Be sa...

Ja men oj är det sportlovsvecka? Undrar när det är i Stockholm. Brukar bli väldigt lugnt och skönt i trafiken då hihi!

Härligt med träningspass!
Fina bilder som vanligt!
kram Malin

Maria O. sa...

Så skönt med sportlov! Det har vi först nästa vecka eller ja, vi och vi, barnen har lov och jag jobbar men ändå ;)Härliga bilder!
Kram Maria

Husbilen Tuzzen sa...

Oj vilka vackra bilder!
Och akta fingrarna :-)
Kram Helén

majamyra | It´s all about the details sa...

Vad vackert, jättefina foton på lilltjejen.
Och bananmuffins såg jag minsann, supergottit :)
Lisa

Viorica Dăncilă sa...

Jag läste en kommentar online från en USA-baserad journalist avslöjar hur hon hittar en pojkvän (Mr.Right) 2 månader efter att hennes ex pojkvän bröt upp.
Jag skickar ett e-postmeddelande för att kontakta samma Dr. Amiso eftersom jag har dessa kraftfulla avsikter att saker kommer att fungera för mig, jag trodde på vittnesmål är bevis i verkligheten. Jag insåg att det här skulle vara bra att dela här eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra också.
lyckligtvis för mig kom jag över Dr. Amiso e-postkontakt i ett blogginlägg. I dag vittnar jag med glädje och lycka till världen ... detta är ett av de mest glada ögonblicken i mitt liv. Dr.Amiso den storslagna kärleks-stavningen, startade en trollformel för min räkning för att återhämta min ex-man med sin trollformel och magi.
Jag är gift i över 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter en skilsmässa, vi blev uppdelade för 3 månader sedan och vi kom tillbaka igen efter så mycket tiggeri med trevliga gåvor av kärlek.
Jag älskar min man så mycket. Jag kunde inte ha gjort någonting för att skada honom eller få honom att måla sig illa längre ... jag ville bara att han skulle älska mig för alltid. idag lever vi båda lyckligt tillsammans. Jag älskar honom så mycket. Min poäng är att han var min första kärlek (åtminstone det är som det känns).
Jag är glad och tacksam för den här stora mannen. Först hade jag rädsla för tvivel, men jag försöker och det fungerar till mitt bästa. Jag är säker på att det här fungerar också, 100% säker.
kontakta honom via hans personliga amail {herbalisthome01 @ gmail. com}
han har befogenheter att lösa följande relationsfrågor;
* Love Spells Win-Back Ex-älskare och bär ditt eget barn.
* Magi för framgång och marknadsföring
* lycklig charm - BUSINESS STAR och fri från kidnaper eller assasinating.
* avdelningar - SKYDDSHAK, och lång livslängd.
* förbannelseupplösning, fettförbränning och bantning.
* spirituell rening, Penis och bröstförstoring.
* fertilitetsmagi - FRUITS OF WOMEN
* dekret magi, STAV LOTTERI & VINN-SPEL STAV
Internet hjälper verkligen mycket med att ge en snabb och brådskande lösning på livsproblem. herbalisthome01 @ gmail. com